FREE SHIPPING ABOVE €65 EURO IN NL&BE | SHIPPING IN EUROPE

Verzending & Retourneren

Verzending

Let op! Voor de handgemaakte tassen hanteren we een langere verzendtijd. Deze informatie vind je op de productpagina van de tassen.

Postzegels | 3-5 werkdagen | €3,00

Let op! Wanneer je voor de optie postzegels kiest kunnen we niet traceren waar je pakket is. Rosa-marie is niet verantwoordelijk voor pakketten die verloren raken.

Track & Trace

DHL Nederland | 3-5 werkdagen | €3,95

DHL België | 3-5 werkdagen €9,00

DHL Europa | 5-10 werkdagen | €10,00

Gratis verzending bij een bestelwaarde van €65,00 of meer.  

Retourbeleid 

Let op! Het retourbeleid geld alleen op de handgemaakte tassen, kettinkjes, haar clips, telefoonkoordjes en telefoonhoesjes. De oorbellen kunnen i.v.m. met de hygiëne niet geretourneerd te worden. 

Uiteraard hopen wij dat je tevreden bent met jouw aankoop, maar mocht er een reden zijn dat dat niet zo is, dan heb je 10 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Je hebt een garantie dat je een terugbetaling ontvangt mits de items in goede conditie (onbeschadigd), ongedragen zijn en in de originele verpakking zitten. 

Hoe retourneer je een bestelling?

  • Stuur een E-mail naar info@rosa-marie.nl met de reden en datum van retournering.
  • Verpak de items in de originele verpakking of in een goed beschermde vervangende verpakking.
  • Stuur in je retour, je ordernummer en naam mee.
  • De items mogen niet gedragen of bewerkt zijn.

Let op! als u uw retour niet aanvraagt via de mail, kan uw retour niet verwerkt worden.

U krijgt het aankoopbedrag terug. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.
Terugbetalingen kunnen alleen gemaakt worden via de oorspronkelijke betalingsmethode. We zullen je via mail contacteren wanneer we je retour hebben ontvangen en verwerkt.

  • iDeal: het bedrag staat binnen 5 werkdagen op je bankrekening.
  • Mastercard/via: het bedrag staat binnen 14 werkdagen weer op je creditcard overzicht.
  • Paypal: het bedrag staat binnen 30 dagen weer op je apaypal account.

Let op! De kosten voor het retourneren van je bestelling nemen wij niet voor onze rekening en we raden je zeker aan om een bewijs van verzending met traceergegevens bij je te houden – als je retourpakketje verloren raakt dan is dit niet onze verantwoordelijkheid.

Sale items retourneren?

Indien sale aankopen niet aan de verwachtingen voldoen, is er de mogelijkheid om deze te retourneren. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.